Post by italanicwa on Feb 18, 2022 0:38:42 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Hero Wars ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Hero Wars IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ kodar oändlig uthållighet ▞▞▞
▞▞▞ Hero Wars 2022 version ▞▞▞
Mycket bra spel men också mycket lön för att vinna och ännu värsta är att betala för att spela och mycket.., om inte glöm bara att förbättra i spelet
Grymt spel!
Varierat rollspelsbaserat spel där man samlar hjältar av olika slag. Det går att spela utan att spendera pengar, men då får man inte ha bråttom. Den enda nackdelen är att reklamen för spelet är missvisande, annars hade det fått fem stjärnor.
Mestadels typ av tråkiga automatiserade strider, väldigt få av pusslen i annonsen.
Spelet är bra, men varje gång öppna meddelande, arena, torn och fängelsehåla, plötsligt förlorade signalen även signalen är mycket stark. Och kopplade inte upp igen automatiskt.
Med alla pussel jag såg i annonserna för det här spelet trodde jag att det skulle bli ett pusselspel. Grafiken och poängsystemen är coola men även om du inte kör autostrid är det mesta av striden ganska automatisk, du styr bara när boosts spelas. Du kan inte ens kontrollera vem du riktar dig mot. För ett spel som i hög grad annonserar som ett pusselspel är det en besvikelse. Om du går in i spelet med vetskapen om att det till stor del är en kämpande rpg, är jag säker på att du kommer att gilla det.
🤩
Inte alls vad reklamen beskrev 😡😡
Hero Wars Juegos de rol dwrv
Lite dyrt men riktigt tillfredsställande spel
Bra spel!
Spelet är bra och händelserna är coola. Men spelets server är inte bra, den ger alltid ingen internetanslutning medan alla andra spel och appar svarar bra om det fortsätter att fortsätta blir det svårt att välja det här spelet än andra spel
Parker snälla på vägen för att få en chans
Hero Wars – Fantasy Battles Rol ijro etiladigan tbyz
Superrepetitivt spelande, tydligt menat att få dig att betala pengar för hastighetsökningar och bekvämlighetsfunktioner. Har bara spelat några veckor och det är redan ett jättejobb att försöka höja nivån. Det kommer uppenbarligen bara att bli värre.
Det är ett väldesignat spel. Lätt att greppa. Lite jobbigt utan att betala, men det är helt gratis att spela spel. Jag älskar det!
Lätt att gå ett tag. Lite för grinig för mig men jag ska nog testa några till
Spelet fortsätter att hänga och krascha efter den senaste uppdateringen. Jag gillar spelet men det suger att du måste betala varje månad om du vill skaffa coola färdigheter, uppgradera hjältar eller vinna flerspelarstrider
Spelet är fortfarande ok men måste fyllas på för VIP annars kommer du att behöva spendera dubbel tid för att spela det här spelet och få nivåer upp. Nästa, detta spel bara lite samma som reklam.
Bra spel spelade det innan det var långsamt och släpade mycket, men nu spelar det mycket bättre bra jobb killens.
Älskar det
Gillar det mycket, men 5-stjärnigt om du gör sweep non vip. Alldeles för giriga för att tvinga människor att spendera pengar för att få denna tidsomvandlare. Tvinga inte människor som inte spenderar pengar att sluta spela spelet. Meningslöst
Jag absolut älskar det här spelet men jag bytte nyligen telefon och mina data bytte inte från min andra telefon några råd?
Jag såg fram emot att spela det här spelet eftersom det verkade väldigt roligt av alla tillägg jag sett och alla fantastiska recensioner. Tyvärr stöder detta spel INTE min enhet (Samsung Galaxy A70, senaste systemuppdatering (One UI 1.1 (A70FNXXU4ASK6)), och den senaste versionen av Android (Android 9).
Roligt tidsfördriv
mitt nötkött med det här spelet är reklam. Jag trodde att jag fick ett pusselspel och det slutade med att bli ännu ett RPG-spel. Jag har sett svaret från utvecklaren men det är inte en acceptabel ursäkt. du annonserar inte för en sportbil och det visar sig faktiskt vara en minivan. snälla berätta för ditt marknadsföringsteam att komma med på vad du faktiskt har att erbjuda i det här spelet.
Reklamen får det att framstå som ett pusselspel, men det är helt annorlunda. Inget i reklamen finns i spelet.
Coolt spel. Bullsh*t betalningssystem. Jag försökte betala med pay pal. Men efter att ha verifierat mitt pay pal-konto loggar jag bara in på pay pal istället för att fortsätta med betalningen.
Roligt och engagerande, bra spelbegrepp för kostnaderna för ädelstenar och förpackningar och hur mycket det kostar i energi att uppgradera 1 pansar, hade 3000 energi och kunde inte uppgradera 1 objekt
Roligt beroendeframkallande spel, måste bara se till att balansera dina gratisresurser. Det finns många sätt att spela gratis, men vissa kan definitivt spela för att vinna.
Anslutningsproblem alltid Jag använder stark 4/5G WiFi-anslutning Problemet kommer från det här papperskorgen
Gött tidsfördriv
英雄征戰 角色扮演 vle
gillar spelet. vill bara ha lite mer stacking tower brawl-spel
Bra spel än så länge när jag har tråkigt. Nästa sak jag vet, en timme eller mer har gått. Det finns köp i spelet, men du kan fortfarande göra bra framsteg när du spelar utan.
Ingen lön, inget roligt. Om du vill avancera i en konstant takt är den enda metoden att betala för uppgraderingar. Det låga betyget beror också på att funktionen "titta på video" inte har fungerat och att kundsupport inte hjälper. Så som någon som inte betalar kan jag inte ens titta på några videor för att öka några belöningar. Edit: du ignorerade helt att videofunktionaliteten inte fungerar, lika mycket som e-poststödet gjorde. Besviken kund i din hand
Mycket trevligt spel. Att starta det kommer att råda dig att göra något. Jag har spelat det här spelet fyra gånger, det är ett väldigt trevligt spel, du försöker också bli spelets mästare. Jag är också spelets mästare i laptop men inte i telefon.
Jag älskar det här spelet och höj dina hjältar i nivå med människor som samlar pärlor och mynt så roligt
Spelet är väldigt trevligt. Förhandsvisningen är mycket missvisande. Det finns bara 2 pussel som i spelet. I chatten är det många som frågar om det finns fler, men det finns det inte. Mycket Pay2Win-struktur.
Inte matematikspelet i deras annons. Det allra första du gör ser ut som annonsen, sedan är det ett tråkigt sidoscrollspel.
Incredible Jack: Koş ve Zıpla Arcade reef
✌️👌👍
kul
mycket beroendeframkallande spelmobil, tack !!! Men dyr
Inget som reklam. Pussel är bara ett fåtal minispel, huvudspelet är en tomgång.
Spelet verkar som att det skulle kunna vara roligt, om du gillar den typen av spel... Tyvärr är jag inte det och som så många så drogs jag in av den falska reklamen. Om du kom in i det här spelet och förväntade dig ett pusselspel, kommer du att bli besviken; bitarna de visar i annonsen är bonusminispel som förekommer sällan. Om du vill ha ett Iddle/AFK-typ ett spel, då är du på rätt plats. De borde helt och hållet göra en sidoapp där det bara är pusslet som jag skulle spela.